Tijd voor een update! - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Tijd voor een update! - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Tijd voor een update!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

17 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Brookings

Het is alweer een tijdje geleden, mede door 2 dingen: midterms en gebrek aan speciale dingen. We zijn halverwege oktober, dus halverwege het semester en dan moeten er handenvol examens en papers gemaakt worden. Druk, druk, druk dus. Maar tussen het studeren door maak ik gelukkig ook nog wel genoeg leuke dingen mee. We hebben nu al twee keer een klein feestje gehouden in het appartement wat steeds erg gezellig is. Alle vrienden komen langs, we doen spelletjes en drinken een drankje. Je moet toch wat als je nog geen 21 bent hier. Verder ben ik nu twee keer wezen helpen bij Habitat for Humanity, iets minder geslaagd. Toch een stuk minder leuk dan ik verwachtte, dus ik weet niet of ik dat nog veel vaker ga doen. Verder kwam er vorige week een nederlands meisje bij ons in de klas, ze doet highschool op de school van de vrouw van mijn docent. Het was erg bizar om weer nederlands te praten terwijl je tegenover iemand staat, we gooiden ook de hele tijd engelse woorden tussen het nederlands door en we moesten onszelf echt helpen herinneren dat we gewoon nederlands konden praten. Wat 2 maandjes Amerika al wel niet met je doet. :S

Ook hier begint het nu toch wel erg herfstig te worden. Gelukkig geen regen (behalve vandaag een beetje), maar wel een ijzig koude wind die zeer doet aan je vingers. Ik ben me al aan het wapenen tegen de winter, want dan wordt het alleen maar erger.. Maarrr! Met de komst van de winter ook weer de komst van leuke dingen! Halloween, een weekendje Minneapolis, Thanksgiving, Snowboarden met huisgenootje Sarah en daarna mijn maand reizen. Het was wat gedoe maar ik heb er enorm veel zin in! Aan het eind van het semester zal ik eerst een paar daagjes in Chicago vertoeven, om vervolgens kerst en oud en nieuw in New York door te brengen en als afsluiter nog een weekje naar New Orleans. Enige dingetje is dat ik dat allemaal helemaal alleen ga doen en ik niet weet hoe dat gaat worden..Maar ik vertrouw op mezelf en ik denk dat ik wel wat vrienden zal maken en het prima naar mijn zin ga hebben. Ik ben in ieder geval superexcited!

Dat was het weer voor vandaag, en ik heb zelfs nog een paar fotootjes die ik er bij zal plaatsen ;)

Liefs,

Nikki

  • 18 Oktober 2012 - 09:04

    Mama:

    Wat een leuke foto's! Ik heb het idee dat je het nog steeds erg naar je zin hebt. Ben ook benieuwd wanneer je naar Minneapolis gaat en wanneer je gaat snowboarden. Ik heb gisteren weer voor het eerst dit najaar op het snowboard gestaan. We zijn met Claudia naar Bottrop geweest.

    Liefs,
    mama

  • 29 Oktober 2012 - 21:22

    Opa En Oma:

    Hallo lieve Nikki,

    Allereerst bedankt voor je kaart. Dat was natuurlijk even schrikken ....haha. Hebben jullie het daar gevierd? O nee het moet natuurlijk nog komen.
    Tentames zijn goed gegaan hoorden we van papa en mama. Ze willen je zeker daar houden voor meerdere glorie van de Universiteit. Gaan jullie nog wat merken van de grote storm?

    Hier is de winter begonnen die wat ons betreft nog even op zich had kunnen laten wachten.
    Maar het wordt altijd weer zomer zullen we maar zeggen.

    Verder geen nieuws van hier.

    Kus van

    Opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brookings

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 10152

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: