Hello Chicago! - Reisverslag uit Caldwell, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Hello Chicago! - Reisverslag uit Caldwell, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Hello Chicago!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

21 December 2012 | Verenigde Staten, Caldwell

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb, dus hier tovh even snel een kort berichtje. Mijn laatste weekjes in South Dakota waren zwaar maar ook erg leuk. Al mijn finals succesvol afgesloten en nog naar wat gezellige feestjes geweest om afscheid te nemen. Afscheid nemen viel niet mee, er zijn zeker wat traantjes gevallen, maar ik denk dat het besef pas echt komt als ik straks weer terug ben..(nog 3 weken!)

En toen Chicago! Wat een geweldige tijd heb ik daar gehad zeg! Na een lange dag kwam mijn host, die ik via couchsurfing had leren kennen, mij ophalen van het busstation. Toch even spannend in het begin, maar het bleek enorm goed te klikken! Hij heeft me de stad laten zien en we hebben enorm gelachen. Hij heeft zeker een speciale plek in mn hart gekregen :) De tweede host was opnieuw weer even spannend, je weet nooit waar je terecht komt. Maar ook dit bleek best een aardige gozer te zijn. Wel een stuk minder leuk dan de vorige, we hadden niet veel gemeen en hij moest veel werken, maar toch ook met hem nog wat goede gesprekken gevoerd en naar de bar geweest. In vier dagen heb ik enorm veel van de stad gezien en Chicago is zeker een plek waar ik graag nog eens terug zou willen komen!

En vandaag weer een lange dag reizen achter de rug. Door verscheidene vertragingen was ik pas om half 4 op de plaats van bestemming, in plaats van 11 uur. Toch wat jammer, maar Conrad heeft mij opgehaald dus ook met hem ga ik nog een gezellig avondje hebben voordat hij naar Nederland vertrekt. Hij woont wel wat ver van het centrum van new york af, maar dat is niet zon probleem. Ik ga weer een gave 2 weken tegemoet. En daarna nog een weekje New orleans en dan ben ik al weer thuis! Aan dat idee kan ik overigens nog niet wennen, het wordt heel gek om weer thuis te zijn. Maar ik heb wel veel zin om jullie weer te zien!

Liefs,

Nikki

p.s. vergeet niet de fotos op facebook te bekijken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Caldwell

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 10159

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: