Happy Halloween! - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Happy Halloween! - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Happy Halloween!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

02 November 2012 | Verenigde Staten, Brookings

Het is alweer november, wat gaat de tijd snel! Ik kan alweer bijna gaan aftellen want ik ben alweer over de helft. Midterms zijn over en ik heb al mn examens weer goed gemaakt, met alleen maar take home tentamens kon dat ook niet echt anders.. Maar fijn om dat weer gehad te hebben. Nu wacht er alleen nog een stapel papers op me en finals voor het eind van het semester natuurlijk.

Gelukkig is het ook een periode vol leuke dingen. Vorige week was het Hobo week. Dit is een soort traditie van de universiteit waarbij er de hele week activiteiten georganiseerd worden en er aan het eind van de week een parade is en de homecoming football game. Een hobo is trouwens een soort dakloze, dus de hele week liepen mensen verkleed als zwervers rond op de universiteit. Vooral de parade was erg leuk, erg mooie wagens en tig marching bands. De football game hebben we gewonnen, maar het was te koud om de hele wedstrijd uit te zitten. De temperatuur is hier aardig laag en ook komend weekend wordt er weer sneeuw verwacht. Lekker fris :D Hobo week eindigde helaas wat minder voor mij. Zondag was mijn huisgenootje erg ziek en kon ze zelfs geen water meer binnenhouden dus moest ik met haar naar het ziekenhuis. Daar kreeg ze twee zakken vocht toegediend en een berg medicijnen. De hele dag in het ziekenhuis gezeten dus dat was vrij vermoeiend. Gelukkig gaat het nu weer beter met haar.

Enn woensdag was Halloween! Als echte amerikaan ben ik all the way gegaan en heb ik een mooi kostuum gekocht. Ik was de hartenkoningin uit Alice in Wonderland :) Ondanks dat we eigenlijk te oud zijn, zijn we toch langs de deuren gegaan om trick or treat te roepen en snoep te verzamelen. We hadden enorm veel lol en kregen enorm veel snoep omdat iedereen er vanaf moest. Daarna heb ik ook nog even het schoolfeest bezocht, maar dat was toch niet echt mijn ding. Iedereen was verkleed, voor zover je het kleding kunt noemen. Chippendales, zwemmers, gogo dancers, construction workers met alleen een tuinbroek aan en de dames als buikdanseressen, halfnaakte brandweer- en politievrouwen en nog veel meer geks. Kortom zo naakt mogelijk. Voeg daarbij het middelbare school schuren en je hebt een vrij plakkerige ervaring...Niet mijn soort feestje. Maar toch erg grappig om te zien. Nog grappiger om de volgende ochtend om 8 uur in Spaanse les naast de jongen te zitten die je de vorige avond nog in alleen een roze boxer rond hebt zien lopen. En het werd nog beter toen de docent vroeg hoe hij verkleed was gegaan naar het feest. Genante situatie voor hem, grappig voor mij XD

Helaas komend weekend niet naar Minneapolis, maar we gaan wel naar een ijshockey wedstrijd. En ongetwijfeld hebben we wel weer wat gezellige feestjes dus ik vermaak mij best. Ik zal jullie snel weer op de hoogte brengen van mijn belevenissen!

Liefs,

Nikki

p.s. Vergeet vooral niet de fotos te bekijken! ;)

Update: Oh helaas kan ik niet meer fotos plaatsen, de rest van de fotos kan je zien op mijn facebook: http://www.facebook.com/nikki.bos1


  • 04 November 2012 - 21:30

    Pake En Beppe:

    bedankt voor je halloween kaart.In grou is het 11 nov. St.Maarten.kleine kinderen zingen een liedje en krijgen dan snoep.Het is dan al donker.. Misschien zien we jou dan ook!!!In ieder geval geniet van je Amerikaanse ervaring en tot ziens in Holland.Groeten van Pake en Beppe.

  • 04 November 2012 - 21:30

    Pake En Beppe:

    bedankt voor je halloween kaart.In grou is het 11 nov. St.Maarten.kleine kinderen zingen een liedje en krijgen dan snoep.Het is dan al donker.. Misschien zien we jou dan ook!!!In ieder geval geniet van je Amerikaanse ervaring en tot ziens in Holland.Groeten van Pake en Beppe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brookings

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 10160

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: