Eindelijk! - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Door: nikkiatcollege

Blijf op de hoogte en volg Nikki

01 Mei 2012 | Nederland, Leusden

Woehoeee! Na heel lang wachten weet ik het nu eindelijk zeker, half augustus vertrek ik voor een halfjaar naar Amerika! Gister kreeg ik na lang wachten 's avonds laat nog een mailtje vanuit Amerika met de mededeling dat ik geplaatst ben bij South Dakota State University. Helaas was het niet mijn eerste keus maar de derde, maar na die kleine teleurstelling heb ik nog wat gespeurd naar verhalen over South Dakota State University. Na dat gezien te hebben denk ik dat ik maar vast moet transformeren naar Cow Girl! Want jajaa South Dakota is de plattelandsuniversiteit! Dus mij zie je straks als volleerd western ruiter weer terug :P Maar dat is niet het enige, er waren ook veel verhalen te vinden over de geweldige huisfeestjes, dus met het studentenleven moet het ook wel goedkomen! Het enige waar ik nog een beetje tegenop zie is het eten..Ik moet straks een halfjaar lang bij die o zo geweldige Amerikaanse universiteitskantines eten en de verhalen daarover waren iets minder. Ik denk dat ik maar vast pakken hagelslag ga inzamelen:P

Nu ik dit leuke nieuws heb gekregen begint ook het grote geregel. Komende week eerst een afspraak met internationalisering om nog wat formulieren te ondertekenen en dan maar eens goed nadenken over wat er geregeld moet worden..Een hele hoop! Maar daarover zal ik jullie binnekort meer kunnen vertellen!