Papieren, mails en vooral lang wachten.. - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Papieren, mails en vooral lang wachten.. - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Papieren, mails en vooral lang wachten..

Door: nikkiatcollege

Blijf op de hoogte en volg Nikki

09 Mei 2012 | Nederland, Leusden

Het is inmiddels weer een week geleden en mijn hoofd is met bijna niks anders meer bezig. Er moet zo veel geregeld worden! Ik heb alle papieren getekend en ingeleverd dus dat moet goedkomen, maar nu de situatie thuis nog. Ov vergoeding, stufi en onderhuur moet geregeld worden, verder moeten er nog postadressen gewijzigd worden, abonnementen opgezegd en nog veel meer. En dat gaat helaas niet altijd even soepel...

Zoals bijvoorbeeld voor de stufi aanvraag voor het buitenland, daarvoor moet ik mijn adres van daar al opgeven maarja dan moet ik die wel weten. Dus ik mailen naar mijn contactpersoon, maar na 3 dagen natuurlijk nog steeds geen antwoord. Hopelijk reageert ze snel!

En ook de verschillende instanties hebben niet zo'n goede communicatie, mijn ov vergoeding moet ik 2 maanden vantevoren aanvragen en daar heb ik een handtekening van studentenzaken van de VU voor nodig. Dus ik naar studentenzaken: Sorry dat kan ik pas tekenen als je je heringeschreven hebt en dat is hopelijk begin juni... Lekker dan, dat had ook wel wat beter afgestemd mogen worden..

Maar nu ook even wat leuke dingen! Op het moment zijn mijn ouders al druk aan het zoeken naar geschikte tickets en een leuke route vooraf als vakantie te plannen. Aankomende maandag gaan we naar het reisbureau en hopelijk kunnen we dan wat vastleggen!

Ook heb ik eindelijk bedacht wat ik wil doen in mijn laatste maand! Mijn semester is 15 december al afgelopen, maar hier in nederland gaat die nog door tot in januari. Dus neem ik mijn kans en blijf ik nog een maandje langer. Na wat rondgekeken te hebben over wat ik zou willen doen en waar ik heen zou willen ben ik eruit! Ik hoop dat ik vrijwilliger kan worden op een (paarden)ranch voor kinderen met beperkingen/autisme! Dit lijkt me waanzinnig leuk om te doen! Zo kan ik alvast wat ervaring op doen en ben ik in een geweldige omgeving! Maar ook dit moet geregeld worden dus ik ga maar weer eens verder met mailtjes sturen en WEER wachten! :P

Liefs!

  • 10 Mei 2012 - 09:49

    Toerr:

    Yay een reisverslag! South Dakota de gekste.
    Ik zal je volgen nik!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leusden

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 10167

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: