Laatste stappen - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Laatste stappen - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Laatste stappen

Door: nikkiatcollege

Blijf op de hoogte en volg Nikki

12 Juli 2012 | Nederland, Leusden

Jajaa nog maar 20 dagen... Wat gaat de tijd snel zeg! Afgelopen weekend heb ik mijn 20e verjaardag gevierd met een dubbel gevoel, het was ontzettend gezellig en leuk om alle vrienden weer om me heen te hebben! Maar van sommigen moest ik ook al afscheid nemen, dat geeft toch wel een apart gevoel...

Nu ben ik bezig met de laatste voorbereidingen, het visum is binnen, nu nog bedenken wat er mee gaat in mijn koffer. De komende weken even goed de aanbiedingen in de gaten houden om nog wat dingen te verzamelen en keuzes maken over wat wel en wat niet meegaat. Maar waarvan ik wel zeker ben dat meegaat is mijn nieuw verkregen vriend George! George heb ik gekregen van mijn lieve vrienden Ilse en Alex met de mededeling dat ik bewijs moet leveren dat hij mee is gegaan naar Amerika. Dus heb ik besloten dat George vanaf nu op elk belangrijk, interessant, leuk en herinneringswaardig moment op de foto gaat. Bij dit verslag dus alvast de eerste foto van George, met mijn visum!

Liefs,

Nikki

  • 12 Juli 2012 - 14:52

    Ilse:

    Goed bezig Nikki! En ow ik ga George ook missen :o

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leusden

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 10170

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: