Druk, druk, druk - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk

Blijf op de hoogte en volg Nikki

02 September 2012 | Verenigde Staten, Brookings

Het is ondertussen weer zondag en ik heb nog nauwelijks een moment rust gehad sinds de laatste keer dat ik schreef. Na mijn avond met de grote jongens die nog maar 20 en heel aardig bleken te zijn, had ik donderdag een blacklight party. Dit was een feestje voor de hele universiteit ergens in een schoolzaal, er kwamen echter bijna alleen maar freshman studenten opdagen. Maar wat een feestje, ik kijk elke keer mn ogen uit. De manier waarop er hier gedanst wordt zou bijna gecensureerd moeten worden! Toch ook weer grappig, want voordat ze aan een dans beginnen vragen de jongens wel netjes of je met ze wil dansen. Na ook een paar dansjes gewaagd te hebben was het alweer 2 uur snachts en tijd om te gaan slapen.

Het weer is de laatste dagen steeds wisselvalliger. De zon schijn wel vrijwel altijd, maar per dag verschilt de temperatuur van de wind die er voor zorgt dat het knetterheet of juist wat fris is. Ook de nachten worden al wat frisser.

Vrijdag had ik een afspraak met de fysiotherapeut en ben ik daar anderhalf uur behandeld (wat behoorlijk pijnlijk was). Gelukkig dekt de verzekering de kosten, want de komende tijd ben ik daar nog wel even onder behandeling. Die middag ben ik vervolgens inkopen gaan doen met mijn huisgenoot voor onze outfits voor de voetbalwedstrijd van huisgenoot Stacey. We kwamen thuis met blauwe sportbh's en blauwe en gele bodypaint. Het aanbrengen van de bodypaint was al heel grappig, het vervolgens in de auto zitten nog veel grappiger want we konden niks aanraken omdat de verf nog wat nat was. Best wel lastig als je buik, rug en arm onder de verf zitten. Helaas konden we de tweede helft van Staceys wedstrijd niet kijken, omdat het toch wat te koud werd in alleen onze sportbh en shorts. En helaas bleek ook de wedstrijd verloren te zijn.

Na de wedstrijd had ik een date met een jongen die ik donderdag op het feest ontmoet had. We zijn samen met nog wat vrienden van hem downtown Brookings in gegaan en hebben daar een drankje gedaan in een bar. Het was een erg gezellige avond, en ook eens leuk om wat meer onder de Amerikanen te zijn. Gister had ik een redelijk rustig dagje, lekker lang uitgeslapen, met de huisgenoten nog even langs walmart, savonds eten met wat vrienden, een filmpje kijken met weer iemand anders en daarna thuiskomen en constateren dat vroeg slapen er niet in zin omdat de huiskamer bevolkt is met 1 van mn huisgenoten en een stel jongens die voetbal spelen op de PS3. Dus in plaats van vroeg slapen heb ik maar gezellig wat gekletst met mn huisgenoten om pas weer na twaalven in slaap te vallen. Hopelijk gaat dit schema de komende dagen wat veranderen, want op het moment lijd ik aan chronisch slaaptekort :s

Zo dat was mijn weekend weer tot zo ver. Vandaag bezoeken we waarschijnlijk Sioux Falls nog even om wat te shoppen en morgen is het Labor day, dus heb ik een vrije dag. Tijd om ook nog maar eens wat aan school te doen. Je zou bijna vergeten dat ik hier ben om te studeren XD

Liefs,

Nikki

  • 02 September 2012 - 20:37

    Rowald:

    Leuk! al die verhalen; je zou idd bijna denken dat je daar op vakantie bent....haha

    Was zo te zien niet echt druk op de tribune (of was dat voor de wedstrijd?). Leuk om te lezen dat jij je daar in ieder geval vermaakt en leuke vrienden hebt, wacht weer af op je volgende bericht.

    Groetjezzzzzzz.

  • 02 September 2012 - 20:37

    Rowald:

    Leuk! al die verhalen; je zou idd bijna denken dat je daar op vakantie bent....haha

    Was zo te zien niet echt druk op de tribune (of was dat voor de wedstrijd?). Leuk om te lezen dat jij je daar in ieder geval vermaakt en leuke vrienden hebt, wacht weer af op je volgende bericht.

    Groetjezzzzzzz.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brookings

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 10164

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: