Collegeparty en het echt leven - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Collegeparty en het echt leven - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Collegeparty en het echt leven

Blijf op de hoogte en volg Nikki

29 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Brookings

Waar was ik gebleven? Ohja the HEROS Dance. Wat een avond! Die amerikanen gaan hier helemaal los op de dansvloer, keer op keer worden er cirkels gemaakt en dansen er mensen in het midden. Er werd zelfs een hele groepsdans gedaan! Maar na een tijdje hadden we het wel gezien dus wilden we iets anders. Mohamed (een van mijn vrienden) werd gebeld door een gast die hij een paar dagen geleden ontmoet had toen die gast nogal dronken was. Hij nodigde ons uit om wat te komen drinken, dus dat werd de nieuwe bestemming. Het was in een oud huis en buiten stonden twee grote jongens met baarden tegen een grote truck aangeleund met een biertje in de hand. Vervolgens komen er twee dronken meisjes de deur uit vallen, ik heb gelijk nieuwe vrienden gemaakt want ze konden alleen mijn naam onthouden. Er bleken vervolgens nog wat jongens met bierbuiken en baarden aanwezig te zijn dus hebben we gezellig gebabbeld en een biertje gedronken. Het was een goede avond!

Jammer genoeg moest ik de volgende dag weer vroeg op voor een meeting met de internationals.. Gister heb ik niet zoveel gedaan, weer het gewoonlijke hangen met de vriendengroep en 's avonds was er nog een Welcome Back Bash op een grasveld. Hier speelde een hele gave violist en hebben we een gratis airbrush tattoo laten zetten. Het werd ondertussen 10 uur en we hadden nog steeds geen avondeten gehad. Dus pizza it was! Met zn allen chillen in ons appartement en pizza bestellen, ik heb ze zelfs Ligretto geleerd!

Vandaag begonnen mijn eerste lessen. De eerste les was om 8 uur 's ochtends(vroeg!) en daarbij regende het ook nog eens heel hard...Mijn eerste les was Spaans en het was erg leuk! Het vak erna was Research & Evaluation, wat minder leuk en heel veel werk! Vervolgens nog Theories of Counseling, wat wel weer leuk was, ik ken het hele priveleven van mn professor zowat XD) en daarna was ik echt kapot! Ik heb de rest van de middag lekker rustig aan gedaan, nog even een lesje Gutts & butts in de sportschool meegepakt en verder nog wat serietjes gekeken. Eindelijk een avondje even zonder vrienden, ook wel eens prettig ;)

De komende dagen wordt het weer druk, ik moet een paper schrijven voor vrijdag (3 pag.), vanavond pizza party met het hele gebouw, morgen blacklight party dat wel gaaf schijnt te zijn en vrijdag volledig uitgedost naar de voetbalwedstrijd van onze huisgenoot Stacey kijken. Leuk! Ik zal jullie na het weekend weer verslag uitbrengen van mijn week ;)

Liefs,

Nikki

  • 29 Augustus 2012 - 23:59

    Suzanne:

    Nik! Wat ongelofelijk leuk om alles te lezen, zit ik hier dan in het saaie Nederland, jaloers :)
    Ik hou alles in de gaten! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brookings

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 10178

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: