Over met de pret, of toch niet? - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Over met de pret, of toch niet? - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Over met de pret, of toch niet?

Blijf op de hoogte en volg Nikki

11 September 2012 | Verenigde Staten, Brookings

Het is weer een weekje geleden dat ik schreef, maar deze keer was ik druk met studie en dansen. Vorige week uiteindelijk niet naar Sioux Falls geweest dus hebben we een lekker rustig dagje thuis gedaan. Die maandag was Labor Day dus gelijk een vrije dag, deze moest ik helaas vullen met huiswerk, want er stond een quiz en een presentatie op de planning... Dinsdags ben ik onder mn presentatie uitgekomen dus heb ik mooi even de kunst af kunnen kijken, morgen moet ik er overigens wel echt aan geloven :( Dinsdag is altijd mijn drukke dag want dan zit ik van 8 tot 4 in de schoolbanken, maar die dag had ik ook iets leuks te doen, Dansen! Ik was welkom om alle danslessen uit te proberen in de plaatselijke dansschool en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt! dinsdag, woensdag en vandaag heb ik de lessen jazz, ballet en modern uitgeprobeerd en ik ben er helemaal weg van! De instructrice is een schat van een mens en het is een leuke groep meiden. Het dansen is supertechnisch en echt een uitdaging, ik ben helemaal blij! De balletpakjes en schoenen zijn besteld, dus straks ben ik een echte ballerina! :)

De rest van de week was niet erg bijzonder, gewoon lessen volgen en huiswerk maken en af en toe nog wat met de vrienden op stap. Deze zaterdag ben ik overigens wel naar Sioux Falls geweest maar veel verder dan de mall zijn we niet gekomen XD Het was een leuk dagje met de huisgenoten en op de terugweg besloten we het spel twister te kopen. Die avond kwamen de rest van de vrienden ook langs en hebben we gezellig twister gespeeld. Het was hilarisch! Ik heb de fotos ;) Zondag helaas weer aan de bak voor school om bij te blijven met alle stof. Toch wel even iets anders dan thuis. Ik moet ineens veel meer doen. En door de kleine groepjes kan je het ook niet even overslaan, want dat merken ze meteen.

Vandaag is het alweer maandag en was het weer een drukke dag: colleges, presentatie voorbereiden, examen spaans leren, hoofdstukjes lezen, naar de fysio en naar Modern lessen. De fysio vind het volgensmij leuk om allerlei technieken op mij uit te proberen..Ik heb ultrasound therapie op mn rechterknie gekregen, elektrostimulatie op links en warmte therapie op beiden. Voor de volgende keer wil ze een soort patch met anti-ontstekingsmiddelen proberen en daarbij wat koelingstherapie. Ik vind het allemaal prima, zolang het maar helpt XD En nu ga ik snel nog wat aan mn huiswerk doen, even wat woordjes spaans uit mn hoofd leren..

Hasta luego mi amigos!

Liefs

Nikki

  • 11 September 2012 - 08:37

    Pap:

    Dos Cervezas... Por Favor.... :)

    Druk leventje heb je daar... Maar wel gezellig volgens mij.
    En welke dans vind je nu het leukste?

    grtz Pap


  • 11 September 2012 - 10:21

    Iris De Heer:

    Heee nik! Lekker druk hoor, gelukkig lekker veel aan het dansen. Klinkt enorm leuk!! Blijf leuk fotootjes posten, want dat vind ik wel leuk tijdens m'n te dikke boek chemistry! ;-) x Iris

  • 11 September 2012 - 17:42

    Nikki:

    Jaa het is zeker gezellig! Ik heb het echt getroffen met mijn huisgenoten! Ik weet nog niet welke dans ik het leukst vind, alles is zo anders en het is echt nog even wennen aan de manier van lesgeven en de stijlen. Maar ik geniet enorm!

    En iris, ik zal proberen zoveel mogelijk fotos te maken! Alleen is mn camera een beetje kapot dus die moet ik nog even fixen...

    En jullie lekker blijven reageren! Het is leuk om te zien dat mensen daadwerkelijk mijn blog lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brookings

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 10165

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: