Alweer een maand voorbij.. - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Alweer een maand voorbij.. - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Alweer een maand voorbij..

Blijf op de hoogte en volg Nikki

16 September 2012 | Verenigde Staten, Brookings

Het is vandaag 16 september, ik ben hier al bijna een maand..Wat gaat de tijd snel! Maar met de tijd die verstrijkt gebeuren er ook steeds minder nieuwe dingen. Het wordt een kort verslagje vandaag.

Afgelopen week was eigenlijk een doodgewone week, ik ga 3 keer in de week naar dansles, volg mn lessen, moest een presentatie geven en een test maken (beiden gingen goed) en mezelf door stapels huiswerk heen werken. Niet echt bijzonder. Wel geniet ik enorm van het dansen, ik heb nu al het gevoel dat ik enorm veel geleerd heb en komende week gaan we zelfs voorbereiden voor spitzen..Dat wordt nog wat XD Verder hang ik wat rond met vrienden, de koffie tussen mijn lessen door beginnen al vaste prik te worden (ook voor mijn vrienden).

En dan is het weer weekend. Dan begint de grote zoektocht naar activiteiten.. Brookings is nou niet het meest spectaculaire dorp waar je kan zitten als student, en de leeftijdsgrens voor barren en cafes werkt nou ook niet echt mee. Dus besloten we maar vissen te kopen! We hebben 7 vissen gekocht en ze vernoemd naar jongens die we kennen of wat we een leuke naam vonden: biggie, jesse, jack, travis, ethan, joe en shaun :) Nu hebben we wat om naar te kijken als we ons vervelen. Maar met vissen kijken vul je natuurlijk geen zaterdagavond, dus moest er ook een lichtgevende frisbee komen! Nadat we alle deuren in het gebouw waren langs geweest met de vraag of iemand ultimate frisbee wilde spelen kwamen we er pijnlijk achter dat de studenten ook een beetje ingekakt zijn...Iedereen maakt hier blijkbaar huiswerk op zn zaterdagavond :S Dit was een zeer deprimerend uitzicht voor mijn zaterdagavond, dus na wat frisbeen met de huisgenoten besloot ik wat rond te bellen en zijn we maar wat huisfeestjes gaan zoeken. Die zijn hier genoeg te vinden overigens, grote probleem is alleen dat de politie binnen de kortste keren op de stoep staat omdat het feest te groot is en er veel minderjarigen dronken rondlopen.. Gelukkig vonden we een rustig feestje en hebben we daar wat gechillt, toch nog een redelijk goed einde van mn avond :)

Overigens heb ik ook mijn eerste American Football wedstrijd gezien! Inclusief marching band en cheerleaders. Ik begreep niks van het hele spelletje maar alle heisa eromheen is wel erg grappig. Iedereen loopt verkleed rond in blauw en geel en er wordt vanalles richting het veld geroepen. De cheerleaders doen hun pasjes en ook het dansteam staat mee te cheeren. Erg sneu voor het dansmeisje dat omver gemaaid werd door twee football players die ietwat uit koers raakten (en ze zijn zeker niet de kleinste jongens XD), overigens was het voor ons wel bijzonder grappig om te zien, het werd zelfs nog even herhaald.

Tot zover weer mijn week. Ik zal de komende week wel steeds minder gaan schrijven, omdat ik steeds minder beleef. Maar ik blijf wel foto's posten en jullie op de hoogte houden van de leuke dingen ;)

Liefs,

Nikki

  • 17 September 2012 - 09:18

    Pap:

    vissen met ledjes! Cool!

  • 17 September 2012 - 09:19

    Ledstripshop.nl:

    www.ledstripshop.nl voor nog veel meer ledjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brookings

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 10171

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: