Rodeo, Moose en de geur van rotte eieren - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Rodeo, Moose en de geur van rotte eieren - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Rodeo, Moose en de geur van rotte eieren

Blijf op de hoogte en volg Nikki

14 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Yes eindelijk weer internet! Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van mij heb laten horen, dus tijd voor een update! Op dit moment zijn we in Salt Lake City en staan we op het punt om richting Arches te gaan. Ik heb niet zoveel tijd dus het wordt een korte samenvatting van de highlights. De afgelopen dagen zijn we in de Rocky Mountains geweest. Erg mooie natuur overal en de stadjes zijn net als in de film. Iedereen loopt hier met cowboyhoed en cowboy laarzen en alle winkels zijn net filmdecors. Erg grappig om te zien!

Na de Rocky Mountains zijn we op weg naar Thermopolis. In thermopolis staan we op een wat shabby camping, maar wel met een enorm zwembad. Dit zwembad wordt gevoed door de hete bronnen, dus is het heerlijk warm! Hier liggen we dan ook de hele middag en avond lekker in om daarna heerlijk rozig in slaap te vallen. Het stikt hier overigens van de bikers die je met allerlei stoere verhalen vermoeien en ze vertellen dat ze op weg zijn naar een groot biker event in sturgis. Vandaar de grote hoeveelheid ronkende motoren op de weg. De dag erna brengen we nog een bezoekje aan de hot spring in het State park, maar deze is zo heet dat je het niet langer dan 20 minuutjes kan volhouden. En dan! Op weg naar Cody! Op weg naar de rodeo! Onderweg neemt de hoeveelheid cowboys steeds meer toe en krijg ik steeds meer het western gevoel. We gaan lekker eten bij de Cody Cattle Company en worden vermaakt door de Triple C Cowboys die ons van een flinke dosis country muziek voorzien. Erg grappig. Daarna volgt de rodeo, erg gaaf om een keer te zien hoe ze stieren en paarden rijden en ook nog wat kalveren vangen. Echt een leuke ervaring.

De dagen daarop rijden we richting Yellowstone.

Alleen willen paps en mams nu weg dus kan ik niet meer verder schrijven. Ik zal jullie snel het vervolg en de foto's brengen! Of als jullie niet kunnen wachten kunnen jullie het blog van mn ouders lezen, die is nogal uitgebreid en de foto's staan er al bij ;) www.cocaniga.nl

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Salt Lake City

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 10165

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: