Slapeloze nachten - Reisverslag uit Idaho Springs, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Slapeloze nachten - Reisverslag uit Idaho Springs, Verenigde Staten van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Slapeloze nachten

Blijf op de hoogte en volg Nikki

20 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Idaho Springs

En dan is het ineens zover, morgen vlieg ik in mn eentje verder naar Sioux Falls Airport om verder te gaan naar de universiteit. Just me, myself and I.. En ik word er bloed zenuwachtig van..De afgelopen nachten slaap ik al heel onrustig omdat ik in mn hoofd allerlei scenario's aan het bedenken ben van wat er gaat gebeuren. Wat ga ik als eerste doen? Hoe zijn mn huisgenoten? Ik ga vast verdwalen op campus. Wat heb ik allemaal nodig? Wat ga ik de eerste dag ontbijten, aangezien ik pas om 11 uur aankom. En oh hoe wordt het afscheid met mn ouders?? Huilen, dat weet ik nu al XD Maarja over 24 uur ben ik op het vliegveld en ga ik het allemaal meemaken. Ik laat jullie weten hoe het is gegaan!

En dan nu nog even verslag van de laatste paar dagen vakantie. Waar was ik gebleven? Arches en moab. De dag nadat we aankwamen in Moab zijn we even wezen informeren over de verschillende activiteiten die er te doen waren. Uiteindelijk werd dat de Sunset Hummer Tour. Dus na een dagje nog een beetje hiken in de bloedhitte en de mooie arches bekijken (zelfs onder eentje staan) was het tijd voor de Hummer tour. Dit was heel vet! In een ruige hummer stapten wij op de achterste en hoogste stoelen met stevige gordels en een amerikaans stel(heel grappig) voegde zich bij ons. En toen begon het, we kwamen bij het begin van Hell's Revenge (zo heette het serieus) maar daar stopte de weg..Dus wij dachten huh, waar gaan we heen? Nou gewoon de eerste de beste rots op! Het was best wel eng, maar na een tijdje begonnen de steile rotsen te wennen. Toch zat er af en toe wat rotsen tussen waarvan het zweet je tussen de billen kwam staan. Maar o zo gaaf! En daarbij nog een ondergaande zon en een gast op een dirtbike die zich even kwam uitsloven voor ons en de avond was helemaal perfect!

De dag erna zijn we weer verder gereden en na een stop bij Dead Horse Point besloten we toch nog helemaal naar Black Canyon of the Gunnison te rijden. Aan het eind van de dag waren we helemaal kapot, maar ons welkomstcomité bestaande uit herten, babyhertjes en konijnen maakten het weer een beetje goed. De dag erna in de Black Canyon hebben we nog een klein trailtje gelopen langs de enorme klif, waar de canyon uit bestaat, en daarna zijn we weer wat verder gereden naar het Blue Mesa Reservoir. Dit was een heerlijk meertje waar we nog een tijdje hebben liggen zonnen en ik ben zelfs nog het water in geweest! Al was het wel heel koud en modderig.. Vervolgens weer snel een camping opgezocht en nog even lekker gerelaxed in het ondergaande zonnetje.

De dagen beginnen nu aardig op te raken, dus we moeten weer wat meer richting Denver. Die dag eindigen we bij Buena Vista waar mama en ik nog een mooie paardrijrit door de bergen maken. En het was onze geluksdag want ze hadden icecream avond! :) Een enorme bak ijs voor maar 1 dollar! Yum Yum! Alleen moesten we daarna nog avondeten dus hebben we een lekkere pizza besteld, die we overigens maar met moeite op kregen na zo'n bak ijs. XD

En dan is het alweer vandaag. Zondag inpakdag. We zij vandaag nog verder gereden richting Denver en zijn gestopt bij Central City op een KOA Campground om alles weer op te kunnen laden en te legen voor morgen. De weg er naartoe was al een avontuur op zich, want de tomtom stuurde ons een steile gravel weg op. Dit hebben we een paar kilometer volgehouden tot het bord wegversmalling kwam. De weg was al niet zo breed en het werd nog veel steiler, niet zo'n strak plan dus. Dus huppakee weer omdraaien en dan maar via de andere weg weer aansluiten in de file. We hebben vandaag 5 uur gedaan over ongeveer 200 kilometer..Beetje lang. Dus straks lekker ontspannen in de hottub! :D en daarna maar eens beginnen met alles weer inpakken:s Hopelijk slaap ik vanavond nog een beetje...

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Idaho Springs

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 10169

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: