Niet lang meer.. - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Niet lang meer.. - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Niet lang meer..

Door: nikkiatcollege

Blijf op de hoogte en volg Nikki

17 Juni 2012 | Nederland, Leusden

Nog anderhalve maand..Dit is mijn nieuwe mantra dat de laatste dagen steeds door mn hoofd spookt en de mensen om me heen vaak te horen krijgen. Shit nog maar anderhalve maand, het gaat zo snel! Het besef begint steeds meer door te dringen, en daarmee ook het besef dat een hoop gewoontes die ik hier heb daar straks niet meer gebeuren. Niet meer werken, niet meer op zaterdagavond naar de thuis.. Het is toch wel een raar idee. Ook het besef dat ik al mn vrienden een halfjaar niet meer in levende lijve zie, komt steeds meer binnen.. Weer zo'n gek idee! Maarja met het besef van alle minder leuke dingen, groeit daarnaast ook weer de zin om daar naartoe te gaan. Ik ga daar zo veel beleven dat ik vast nauwelijks de tijd heb om alles te missen.

Bijna alles is nu geregeld. De creditcard is aangevraagd en de procedure voor mn visum is in gang gezet. Na nog wat meer betalingen en een bijzonder interessant formulier op internet kan ik straks een afspraak maken bij het consulaat. Hopelijk hoeven ze dan niet weer te vragen of ik mensen handel, genocide heb gepleegd, mensen heb gemarteld of bij een terroristengroep aangesloten zit. Gekke amerikanen XD Het bezoek aan het consulaat blijkt nog weer een ervaring op zich te zijn, dus ik hoop dat alles goed gaat en ik straks snel mijn visum heb! Nu alleen het huurcontract nog even overdragen naar Alex en dan ben ik ready to go! Mag ook wel met nog maar 45 dagen te gaan.. :P

Liefs,

Nikki

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leusden

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 10172

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: