Nog maar 2 maanden.. - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Nikki Bos - WaarBenJij.nu Nog maar 2 maanden.. - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Nikki Bos - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 maanden..

Door: nikkiatcollege

Blijf op de hoogte en volg Nikki

30 Mei 2012 | Nederland, Amstelveen

Nog maar 2 maanden, nog maar 2 maanden, nog maar 2 maanden..Dit is zowat het enige wat de laatste tijd door mijn hoofd blijft spoken.Het gaat zo snel ineens! Nog maar 2 maanden en dan ben ik op weg naar Amerika om 5 maanden later pas weer thuis te komen. Het geeft een heel dubbel gevoel, aan de ene kant heb ik er heel veel zin en en kan ik haast niet wachten om campus life te ontdekken, maar aan de andere kant vind ik het ook heel eng om straks op mezelf aangewezen te zijn in een onbekend land. En niet te vergeten vind ik het ook een naar idee om iedereen straks 5 maanden te moeten missen..Maarja daarvoor hebben we tegenwoordig alle social media, telefoons en skype om toch een beetje op de hoogte te blijven. Gelukkig maar!

Nog 2 maanden te gaan en nog een paar dingen te regelen. Er moeten nog steeds wat formulieren opgestuurd worden, maar daarvoor moet ik eerst wachten op andere informatie en herinschrijvingen. Nu alles geregeld is, wordt het tijd om me druk te gaan maken over wat ik in hemelsnaam mee moet nemen..Hoe pak je je hele leven voor 5 maanden in, in maximaal 20 kilo...:S Dit wordt nog wel een dingetje...

Verder nog wat goed nieuws en wat slecht nieuws. Laat ik met het slechte beginnen. In mijn eerste plan wilde ik graag tot eind januari in Amerika blijven en vrijwilligerswerk gaan doen op een ranch, maar helaas kwam ik erachter dat mijn visum niet te verlengen is en dat ik 15 januari weer terug moet zijn in Nederland.. Dit betekent ook dat het ranchwerk niet veel zin meer heeft. Dus nu moet ik een nieuw plan bedenken, maar dat heeft gelukkig geen haast. Ik kan gaan rondreizen, misschien een danskamp achtig iets doen, of misschien iets heel anders. Maar gelukkig kan ik daar ook in Amerika nog over nadenken. :) En nu het goede nieuws! De reis vooraf met mijn ouders is bevestigd! Dit betekent dat ik 1 augustus vertrek richting New York, om na een paar dagen weer verder te vliegen naar Denver. En van daaruit gaan we met een camper een prachtige rondreis maken langs Rocky mountains, Cheyenne, Rapid City, Billings, Yellow Stone Park, Grand Teton, Salt Lake City en weer terug naar Denver. Om vervolgens van daaruit op 20 augustus in mijn eentje verder te vliegen naar Sioux Falls. Heel erg leuk dus! Ik heb heel veel zin in deze 2,5e week met mijn ouders op pad, het wordt vast super! Ondanks dat ik moet wandelen door bergen... :P

Dit was het weer voor vandaag, ik houd jullie op de hoogte als er nieuwe vorderingen zijn!

Liefs,
Nikki

  • 30 Mei 2012 - 18:10

    Martijn:

    Dat belooft een prachtig avondtuur te gaan worden! Super leuk dat je nog 2,5 weken met je ouders op pad gaat :)

  • 30 Mei 2012 - 19:54

    Ilse:

    Super gaaf! Wel beetje jammer dat je mijn knallende 21th birthday party gaat missen :o Haha. Ik ben wel echt jaloers op je rondreis :) Nog twee maaaaanden!!

  • 30 Mei 2012 - 20:02

    Rowald:

    top! dat je die stap gaat maken. Een hele ervaring wijzer als je weer terug bent, maar dat duurt nog even. Eerst genieten van je tijd in Amerika.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amstelveen

Nikki

Het is bijna zover! Over een paar maanden zal ik voor een halfjaar naar Amerika vertrekken! In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van al het geregel en uiteindelijk mijn leven daar natuurlijk!

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 10173

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in South Dakota!

Landen bezocht: